Zastanawiasz się jak dalej rozwijać firmę W CZASACH KRYZYSU?
Weź udział w jednodniowym BEZPŁATNYM warsztacie biznesowym „MAZURY TO BIZNES”
.

Narodowa kwarantanna zamroziła gospodarkę, ale w końcu nadeszła odwilż. Czas zebrać siły, zweryfikować plany i ruszyć dalej. Jeśli szukasz momentu, który pchnie Cię do przodu – ten warsztat jest dla Ciebie.

Temat szkolenia:
Jak w czasach kryzysu budować biznesowe relacje i rozwinąć firmę?


I. CZEGO DOWIESZ SIĘ PODCZAS DYNAMICZNYCH I PRAKTYCZNYCH WARSZTATÓW?

• Jak budować relacje w biznesie? Gdzie ich szukać? Jakie narzędzia do tego wykorzystać?
• Jak zachęcić do współpracy? Jak korzystać ze zbudowanych relacji?
• Jaką siłę daje działanie w biznesowej grupie? Co można dzięki temu osiągnąć?
• Jak poznać prawdziwe potrzeby klientów i kontrahentów?
• Jak prezentować swoją firmę na spotkaniach biznesowych i towarzyskich?
• Jak budować dobre relacje wewnątrz firmy z pracownikami i współpracownikami?
• Jak zadawać pytania i jasno mówić o swoich potrzebach w negocjacjach? I jak w nich zwyciężać?
• Jak realizować w grupie małe i duże projekty?
• Jak wykorzystać portale społecznościowe do budowania relacji z klientami i przyjaznej marki firmy?
• Jak zbudować stronę internetową, by klienci chcieli dłużej na niej pozostać?

II. OD KOGO BĘDZIECIE SIĘ UCZYĆ?
Od trenerów biznesu, ekspertów i przedsiębiorców – jednym słowem wyłącznie praktyków. Zero przegadanych, uniwersyteckich wykładów – wyłącznie praktyka i konkretne rozwiązania.

III. KOGO ZAPRASZAMY NA WARSZTATY?
Właścicieli małych, średnich i dużych firm z Krainy Wielkich Jezior Mazurskich, ich pracowników odpowiedzialnych za promocję i marketing, zarządzanie, bezpieczeństwo oraz osoby planujące założyć swój biznes.

IV. UDZIAŁ W WARSZTATACH JEST BEZPŁATNY
Wystarczy zgłosić chęć udziału na jeden z terminów warsztatów poprzez formularz w zakładce Wydarzenia http://mazurytobiznes.pl/spotkanie-biznesowe, telefonicznie +48 570 999 765 lub poprzez e-mail: spotkania@pir.edu.pl
WAŻNE! Ilość miejsc ograniczona – grupy podczas warsztatów nie mogą przekraczać 30 uczestników. Wybierz dogodną dla Ciebie datę i zgłoś się. Decyduje termin zgłoszenia.






    Udział w spotkaniu jest bezpłatny!

    V. GDZIE I KIEDY?
    Terminy najbliższych spotkań:
    16.06.2020 Pisz, Hotel nad Pisą (ul. Ratuszowa 13)
    16.06.2020 Orzysz, Restauracja Jagodowa (Grądy Podmiejskie 11)
    17.06.2020 Giżycko, Hotel St. Bruno (ul. Świętego Brunona 1)
    18.06.2020 Mrągowo, Mercedes Club (ul. Młodkowskiego 40)
    18.06.2020 Mikołajki, Hotel Santa Monica, ul. Papieża Jana Pawła II nr 3)

    VI. ORGANIZATOR
    Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 oraz Partnerzy Projektu – Gmina Miasto Giżycko, Gmina Giżycko, Gmina Miłki, Gmina Orzysz, Gmina Ruciane-Nida, Gmina Mikołajki, Gmina Miasto Mrągowo, Gmina Mrągowo, Gmina Ryn, Gmina Węgorzewo, Gmina Pisz).

    SZCZEGÓŁOWY PROGRAM WARSZTATU
    9:30 – 10:00 Rejestracja uczestników, poranna kawa
    10:00 – 11:00 JAK BUDOWAĆ BIZNESOWE RELACJE, KTÓRE POMOGĄ CI ROZWINĄĆ FIRMĘ?
    Z tego szkolenia dowiesz się:
    • Jak budować relacje w biznesie? Gdzie ich szukać? Jakie narzędzia do tego wykorzystać? Jak korzystać ze zbudowanych relacji?
    • Jaką siłę daje działanie w biznesowej grupie? Co można dzięki temu osiągnąć?
    • Jak prezentować swoją firmę na spotkaniach biznesowych
    i towarzyskich?
    • Jak budować dobre relacje wewnątrz firmy z pracownikami
    i współpracownikami?
    Trener: Michał Bartoszewicz – przedsiębiorca tworzący nieszablonowe biznesy. Właściciel dwóch firm działających na rynku mediów: czasopisma lifestylowego MADE IN Warmia & Mazury oraz agencji kreatywnej Auris Media Group. Pracował dla marek takich Johnson & Johnson, Schwarzkopf, Costa Coffee, Michelin, Lotto czy Auchan. Swoje doświadczenie przekazuje jako trener biznesu. Uczy, jak rozwijać biznes zachowując harmonię między „mieć” a „być”.

    11:00 – 11:15 Przerwa kawowa (dalsza wymiana wizytówek i rozmowy przy kawie)
    11:15 –12:15 SZYBKIE RANDKI BIZNESOWE

    Ideą tego warsztatu jest integracja regionalnego biznesu, rozbudowanie sieci kontaktów oraz rozwój nowych inicjatyw biznesowych. Chcemy byście po tym warsztacie wyszli bogatsi o nowych znajomych, którzy pomogą Wam rozwinąć firmę.
    Podczas tego warsztatu:
    • Dowiedz się jak poznać prawdziwe potrzeby klientów i kontrahentów?
    • Jak zadawać pytania i jasno mówić o swoich potrzebach w biznesie?
    • Jak skutecznie negocjować?
    • Nawiążesz nowe relacje z innymi uczestnikami
    Prowadzący: Michał Bartoszewicz

    12:15 –13:30 JAK W GRUPIE REALIZOWAĆ MAŁE I DUŻE PROJEKTY?
    Podczas tego warsztatu dowiesz się:
    • Jak sprawić, żeby twój projekt zakończył się sukcesem?
    • Jak wykorzystać do tego potencjał twoich relacji?
    • Poznasz 5 reguł efektywnej współpracy biznesowej
    • Dostaniesz dużą dawkę inspiracji i pomysłów
    Trener: Marta Malinowska – dyplomowana trenerka biznesu, certyfikowana facylitatorka DISC, absolwentka pedagogiki, marketingu oraz budowania strategii CSR. Wieloletnie doświadczenie menadżerskie z pracy w korporacjach wykorzystuje szkoląc w obszarze biznesu. Rozwija zespoły kierownicze i personel pierwszej linii obsługi klienta. Na koncie ma ponad 3000 zrealizowanych godzin szkoleniowych.

    13:30 –15:30 JAK SKUTECZNIE BUDOWAĆ RELACJE BIZNESOWE W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?
    Podczas tego szkolenia dowiesz się:
    • Jak samemu prowadzić profil na Facebooku i tworzyć posty, które zdobywają serca i lajki internautów?
    • Jaki newsletter wysyłać, by odbiorcy chcieli go czytać i czekali niecierpliwie na kolejne?
    • Jak zbudować stronę internetową, by Twoi klienci chcieli spędzać na niej więcej czasu?
    • I wreszcie jak wykorzystać media do budowania zażyłych relacji
    w biznesie, by ten dynamicznie się rozwijał.
    Trener: Monika Taranowska – właścicielka agencji marketingowej Lupa Marketing. Współtworzy wraz ze swoim zespołem kanały firmowe w social media, prowadzi pełen marketing firm, buduje silne brandy. Jak głosi hasło Lupy: Powiększamy Zyski Firm – stawia na praktyczne i efektywne rozwiązania, ale zawsze z dużym ładunkiem stylu i smaku.

    15:30 – 16:00 Lunch (dalsza wymiana wizytówek i rozmowy przy obiedzie)